I Varför? I



Hur kan känslor göra så ont?
Jag kanske är en känslig person men detta helvete känns!
Kan någon förklara för mig var det är som händer med kroppfan när liksom saker utifrån bara tränger sig in i hjärtat precis som det skulle vara nån slags rättighet och tar över och styr alla jävla känslor som existerar!
Man kan liksom älska och avguda saker som knappt finns.
På typ en vecka har man hunnit tänkt en miljard tankar och längtat så förbannat mycket!
Vi var så glada!


Appropå tränga sig in i hjärtat helt utan vidare så är det väl konstigt med kärlek!?
Är det inte skumt att man bara kan bli kär i nån? Vilja ha en speciell person att dela sitt liv.
Men om det nu blir så!?
Så är det meningen att det ska vara så!
Jag skulle inte känna så här för A om det inte var någon mening med det!!

Kanske verkar en aning förvirrad just nu men det är precis vad jag är.
Förvirrad och arg!!
Vill slå sönder nåt.. Ge mig en boxarsäck..


Over.



Vet inte vad den bilder gör här men wtf?!






Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0