I Trött I

Jag har börjat på ett nytt jobb idag!
Inte så stor skillnad från mina andra jobb dock men nya människor, nya miljöer!
Började på hemtjänsten i Tierp och jag måste säga att det gått bra.
Men jag är grymt trött just nu! Första dagen är det alltid mycket.
Tröttheten beror dock inte enbart på att jag arbetat utan på vissa andra saker som är typiska vid den här tiden!
Minns inte hur länge det håller i sig men kan sova i dygn!
Somnar alltså när som helst! Jag skulle kunna gå utomhus och sova just nu! Om nu det skulle vara aktuellt vill säga?
Men hur som helst så är jag lite död just nu!

Snart kommer And och barnen hem! Så jag lär väl lyfta på röven och göra lite nytta.. Så som att diska och laga mat.
Min kära sambo kom hem med 5 kg köttfärs här om dagen så gissa vad det blir för middag idag? :)
Men usch! Jag känner verkligen inte för att diska just nu! Det kommer ju ändå att behövas göra efter maten! Nej, får bli badkaret ist. Vilket kommer leda till att jag somnar och Andreas får göra middag!
Nej, Andreas ska meka bil idag så det minsta jag kan göra är att fixa lite mat.
Funderade på hemgjorda köttbullar men jag har naturligtvis inget ströbröd. Men det kanske går ändå?! Får ta ett beslut i badkaret!








Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0