I städat I

Vaknade staxt efter 10 idag. Skönt att få sova, råka hamna framför tven lite för länge igår :)
Idag har jag hunnit så mycket som att klä på mig, dock trasor (ska byta om efter duschen) Jag har gjort pannkakor till barnen, kaffe till Andreas, diskat medans Jerry och Andreas dammsög (det var dock jerrys idé)
Har kanppt hunnit med att äta, drack lite fil medans jag grädda pankisarna :)
Just ja, jag har vikt tvätt och gjort ren tvättmasknsprylen (den man har medlet i behövdes!!!
Har typ pratat med pappa 4 gånger i telefonen, Ska nämligen dit och käka middag och han kom på nya saker han behövde ha handat till maten varje gång vi lag på :)

Fick blommor av min sötsak idag!!
Älskar dig!
 
Detta var allt för nu!!
Ha det bra!





Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0