I Shoppat I

Vart i Valbo med älskling idag!
Äntligen kunde vi köpa ny tv.... Så fin står den nu på den nya tvbänken.
Ikväll kommer syrran och martinoch inviger den nya tven och det nya spelet som vi också införskaffat idag! Scenit hette spelet och fungerar typ som buzz. Alltså fyra speciella tillhörande dosor och man spelar någon form av frågesport..
Ska bli kul tycker jag, Nog för att min allmänbildning är grymt låg men tillslut så lär man sig alla svaren på såna där spel och då har även Emelie en chans :)
Nu sitter barnen som kladdigt sockervadd framför tven (klistrade alltså) Och trycker i sig popcorn.
Snart ska de få gå och lägga sig till en film.
Eftersom både jag och min kära hade ett varsit suraoundsystem och en varsin dvd så får nu barnen den gamla 28" tven plus dvd och bioljud..
Själv fick jag nöja med en bandpelare i plast iden åldern :) (Hade man tur så fanns det en mick till också)
Typ..
duddeldu, i klinagnde ljud och en röst som sa; När du hör denna signalen, så är det dags att vända blad.
Och där låg man och lyssnade på ett band och bläddrade i en pappersbok. Bandet som snart vart ett enda fågelbo.
Men där låg man minsann, troget och nöjd eftersom att man inte visste nåt annat!'

Nej, nu ska jag gå och kolla på TV!
Trevlig helg alla alla!!

Kommentarer
Postat av: sis

ååh dom banden var skitbra!

och vilken fin tv! och vad KUL vi ska ha ikväll :D

ses snart hjärtat

2009-01-16 @ 19:43:56
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0