I Nintendo WII I

Är hos pappa idag.
Min lillebror Andree fick ett nintendo wii i julklapp och jag och och Andreas kör stenhårt!
Hur kul som helst :)
Har lirat bowling en hel del vid det hör laget, slog nästan pappas rekord som var 190, jag fick 189.
Var facktikst ock lira riktig bowling igår med syrran och Martin, gick dock inte lika bra. Klot helvete.


Har som ni sett inte skrivit på ett tag och detta beror helt enkelt på att min kära pojkvän tappat datorn i golvet
Hmm, jo, så är det.
Så nu tillbringar jag helt enkelt en hel del tid åt betydligt mer behövliga sysslor.

Okej, vad är det som har hänt sen sist?
Vi firade min mor på juldagen. Vart middag med barnen, mormor och morfar, morbror Jan och mammas Thomas.
Barnen sov hos Gunilla och det vart sedan utgång! Hade faktiskt grymt kul.. tro det eller ej, men det vart disco dans med Janne och Thomas.
Annandagen åkte vi till mormor i Karlholm och åt middag där. Träffade Carolina och Fredrik som följde med oss hemma och spelade xbox på kvällen, Kul att umgås med dom :) Skrattade gott den kvällen och lilla Fredde och hans sätt att spela :)
Nyeårsafton vart lugn och mysig,
Var hemma med barnen, hyrde några filmer och åt kräftor.

Nu håller min pappa på att duka så jag får ta och avsluta detta inlägg.
Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0