I mitt i veckan I

Jaha, en helt vanlig onsdag har det vart idag!
Jag vaknade vid 06:30 av min kära sambos väckarklocka, efter det hade jag svårt att somna om. Barnen vaknad vid 7, eftersom det fortfarande var mörkt ute då så försökte jag lura kidzen att det fortfarande var natt och att de skulle försöka sova lite mer. Tog med lillprnsen in till mig för att gosa ett tag men upptäckte efter ca 5 minuter att han verkligen inte skulle somna om så jag bad honom gå in till tjejerna coh sätta på en film!
Jag somnade om ett slag och vaknade av att barnen ville bada.
Dags för Emelie att kliva upp!
På eftermiddagen kom syster och vi spelade Halo 3. Kom längst idag! hur bra som helst men sen var vi helt lost. Jaja.

Jag har även hunnit med att städa idag. Samt trängts vid macken för att tanka på tok för länge. Jäkla taxibilar att trängars!

Haha, appropå nägot helt annat så upptäckte jag precis att Jerry snott Andreas plånbok medans han somna på soffan, jag bad honom lägga tillbaka den och sneglade bakåt för att kolla om han fortfarande sov, till svar fick en skitstor röv rätt upp i vädret! Men det är FAN den sötaste röv jag någonsin sett. Den är såååå mysig!

Har även lyssnat å Jerrys sång idag. När jag satt på toaletten så hörde jag honom i hallen som ligger intill badrummet! Sångrösten och melodin var mycket söt i sig men texten var bara jävla jävla jävla. Jag försökte att skratta så att det inte skulle höras men det var svårt, mycket svårt!!

Nu ska jag greppa en kaffekopp och sedan ta upp Jerry i knäet som vill ha sällskap till Bompa!

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0