I Vinter I



Sveriges vinter!
Den är väl ändå oemotståndlig när graderna ligger runt noll och snön gnistrar av solens strålar som tränger sig genom de snötyngda grenarna.

Var idag ute med skotern och det var en toppendag för det!
Solen lös till en början och den känslan man får när man åker på skoterleden mitt i skogen bland träd och stenar och hela naturen ligger under ett tjockt täcke av snö. Den är vacker!
Naturen måste upplevas ofta för att emanllåt charma på mig!

Över till något annat så har jag tryckt i mig en hel del prinsesstårta idag!
Blev så sjukt sugen idag då jag och A var inne på Konsum att jag var tvungen att springa in en extra gång. Och det gjorde jag med tårar i ögonen nästan.

Nu såhär efteråt försor man inte riktigt den där känslan so man hade innan!
Mätt som få men glad ändå!!

Ha en fortsatt bra helg!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0