I Vardag I

Idag. den 11:e februari 2009 är en vardag. Tänk på alla vardagar som passerar i våra liv utan att vi knappt lägger märke till dom.!
Idag är för mig en helt ledig vardag!
Är nu hemma hos min mormor och känner doften av matlagning från övervåningen! Även om jag för en stund sedan inte kände mig ett dugg hungrig så påverkar denna lukt mina sinnen på andra vis!
Magen vaknar och kommer på andra tankar!
Nerver???
Igår gjorde jag för andra gånget i mitt liv egna köttbullar och även om det tar ett bra tag så måste jag säga att det är värt varenda minut!
Gud vad gott det är.
Nu ska jag tillfredställa min mage genom att traska upp för trappan och inta mormors magiska mat!


Kommentarer
Postat av: sis

ååh mormors mat <3

2009-02-11 @ 22:11:04
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0