I Trött är bara förnamnet I

Trött, trött och åter trött är den känslan jag haft sedan ett par dagar! Sedan i Lördags kl 08:30 rättare sagt!
Har sedan dess arbetat varje dag och då måste jag passa på att erkänna att jag skulle kunna somna, var,när och hur som helst!
Alltså!, Bli inte förvånade om ni ser mig gående och sovande på samma gång!
Är verkligen människan gjord för att arbeta? Åtminstone inte gjord för att arbeta och ha ett liv utanför arbetsplatsens väggar! ( I mitt fall gula tegelväggar som får en snarka till bara genom att tänka på dom)
Helt otrorlogt! -Kanske inte är van än? Fast egentligen vet jag att det bara är ett såkallat önsketänkande eftersom jag arbetat förut utan att somna så fort jag slappnat av.
Ni vet hur det känns när man är så trött att allt snurrar, ögonen blinkar i skum takt och det susar i huvudet eftersom man är så trött!!! Konstant!
Igår när jag kom till svärmor för att hämta barnen efter jobbet så råkade jag lägga ig på kökssoffan för att läsa lite.. Men tjena!, Trots 2 koppar kaffe uppslukade ca 2 minuter innan så somna jag som ett spädbarn! Vaknade vid ett tillfälle av en snarkning från mig plus en ringande telefon med någon hämsk signal! En typ "väckarklocksalarmsignal".
 Stackars svärmor måste fundera vad som hänt med mig eftersom jag i vanliga fall talar oavbrutet..
Nä. Nu ska jag inte tjata något mer om den overkliga tröttheten som bokstavligen tagit över mitt liv!
Men eftersom jag är så trött så kommer jag inte på något annat! Ska blunda en sekund till barnens ljud och sedan diska!
Eller, haha, vem försöker jag lura?? Diskar först om det ska bli gjort, utifall jag skulle vilja blunda två sekunder!?

Adjö!

Kommentarer
Postat av: sis

åh vet vad du menar.

när man går upp halv 5 och kommer hem 5 eller åker 11 och är hemma 22 så är man inte människa ;o



älskar dig!

2009-02-18 @ 15:27:42

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0