I kom änglar I



Denna låt måste vara en av sveriges bästa. Underbar text. Men jag måste säga att den är en aning hemsk och ångestladdad som tränger rakt in i hjärtat!

I sommar Sandra. Då är det konsert som gäller!

Har just flyttat men inte flyttat telefon och internet än. Förstår att ni dappar ihop nu när det inte finns nå kul att läsa på min fantastiska sida ;) Skämt och sido!
Känns däremot tråkigt att inte Kunna skriva när man själv vill!
Man stöter ofta på tillfällen som man vill skriva om men dom hinner suddas ut ur minnet innan jag hunnit hitta en dator! Hittar jag döremot en dator så är det tyvärr inte bloggen som jag går in på först.
Men det ska de bli ändring på!
NU,  mjina vänner vill jag att ni lyssnar på denna text och låt så får ni hålla ut tills jag har en dator och ett fungernade internet hemma igen!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0