I Kär I



Var för en tid sen inte alls fascinerad så av Lars Winnerbäck men efter att ha lyssnat til hans texter har jag blvivt beroende! Hans musik stömmar från högtlarna varje dag och jag kan omöjligt ledsna! De nu mest spelade är en live dvd som är helt otroligt underbar. jag gråter nästan när jag ser och hör hans fanitstaska framträdande och publikens jubel.
Det känns som han kan förklara mitt liv genom sina texter, Han har en såda grym tendens att få till sånna igenkända känslor i låttexter. Man njuter av varje ord och varje melodi som han förmedlar!
Även Tyra och Josefin älskar honom. Det spelar hasn skivor på deras rum och Tyra sa sensat idag att hon skule gifta sig med Lars Winerbäck. Om han klipper sig förstås!
Den låt som jag nu laddat upp är inte bara sjukt bra melodimässigt utan texten är fantastik.
Det är en "Emelie och Andreas låt".
Vi är verkligen
dom!

Över till nåt helt annat så ska jag och mamma gå och boka ålandsresa! V ska åka en dagsresa med vikivg line under sprotlovet med barnen.
Ska bli kul! Jag, älskling, barnen, mamma och Andree ska åka!
Nu åker Jerry omkring på skoter med skidglasögon! (Springer omkring och brummar med vattenglasögon) Fantasi på högsta grad!
Jerry väntar hela dagarna på att A ska komma hem från jobbet och prata om skotern eller bara finnas hemma i sina arbetskläder. Han är väldigt intresserad efter att få tillbringat ett par tillfällen på hans arbetsplats där det finns en hel del roliga maskiner!
Nu är det dags för oss at gå ut. Ut i det vackra, soliga vädret som får snön att gnistra på maken och träden!
Vaknade pigg och glad imorse av denna SOL!





Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0