I Jorå I

Hur gör du?
Hur lyckas du tränga dig in mitt inre?
Hur lyckas du forma mina tankar? Du står i mitt huvud och slår och bankar.
Det du gör påverkar allt i mitt liv.
-

Du syns.
 
Ditt utseende har klistrats fast på den hinna som alltid visas bakom mina ögonlock. Jag ser dig i ögonvrån så fort något rör sig! Mina tankar samlas i flock!
Jag hör dig så fort jag vaknar! Jag hör dig precis innan jag somnar!
Så fort du inte är här så är det dig jag saknar!
Jag känner ditt yttre under mina händer så fort jag tänker!
Jag hör, ser och känner dig i mina drömmar!
Jag hör, ber oh vänner. Du har lagat mitt hjärta med konstgjorda sömmar!
Jag känner doften från din hud! Jag hör den röst som får mitt hjärta att älska!
Du är min själs Gud, Du fär mitt hjärta att älska!




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0