I Helg I



Ja, så var det helg IGEN. Inte förrän det känns så eftersom min vacka bestått av ledighet!
Jobbade förvisso i måndags men sen dess har det vart lugnt!
Ska jobba hela dagen imorgon!
Har ingen direkt vecka och helg känsla eftersom jag arbetar som jag gör.
Fast Fredag är alltid FREDAG!
Har några timmars bilkörande framför mig!
Jag Kör varannan vecka fram och till baka till Avesta på Fredagen och Söndagen så att barnen kan va hos sin pappa!
Blir lite drygt men man vänjer sig väl!
Som tur är har jag min älskade som brukar åka med och fördriva tiden!
Den här helgen kommer det facktiskt kännas rätt skönt att vara ensam med hjärta!
Josefin ska vara hos sin farmor...
Vi har under de senaste två veckorna
Flyttat
Städat gamla lägenheten
Haft kalas
Tagit hand om magsjuka barn
Vart sjuk själv
Jobbat
Pluggat!
Så nu behöver jag nog andas denna helg!
Nog för att jag jobbar mellan 7 och 16 imorgon.
Vi vart bjudna på middag hos min far imorgon. Så middag är ju inget jag behöver tänka på.
Nu sitter vi hemma hos min kära syster barnen och jag.
Hon yrar runt bland väskor eftersom hon ska åka till Hassela med mamma över helgen.
Åh, vecka 12 ska vi dit allihopa och åka lite. Tänkte sätta kidzen i skidskola.. ´Vilket kommer leda till att inom en snar framtid åker dom bättre slalom än jag!

Nej, nu ska jag lägga ner detta skrivande för en stund!


Kommentarer
Postat av: sis

åh vilken fin låt :)

lasse - konsert i sommar älskling!

2009-02-06 @ 14:45:01
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0