I Håll tummarna I

Håller mina tummar innerligt denna gång.
Jag befinner mig åter igen i ett oväder där regndropparna är känslor som faller i massor på min kropp!
Jag känner hur regnet landar på armar och ben och hur dropparna rinner från luggen ner längst kinderna.

Nervös
Är bara förnamnet! Men inget kan jag göra åt detta.
Som en vilsen själ, sökandes efter en hand!

Lycka
Är något som växer sig från hjärtat till en rädd kropp men som ändå älskas att tas emot.
En tung fjäder har lättat från marken men vägen den ska föras är lång!

Jag ser från en längtande  vinkel som hoppas att detta är början på ett nytt liv!







I Love you honey!

Kommentarer
Postat av: sis

Mm gumsan! är så glad! hoppas allt går bra. ni är värda det BÄSTA! love love love

2009-02-26 @ 23:24:39
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0