I Gulliga bröst I

Min sockersöta dotter låg idag och mös med mig och A i soffan då hon plötsligt utbrast; Vilka gulliga, små bröst du har, Och det var inte till A hon sa det utan till mig. Haha.
Jahapp, barn är ju som alla säger; ärliga. Så jag får väl nöja mig med att ha, gulliga, små bröst!
Idag har vi besökt min farfar i Uppsala. Han flyttade till en nybyggd lägenhet i November och det var ett nöje för båda ögat och själen att få befinna sig i en sådan stilren och vacker lägenhet. Man kunde fortfarande känna doften av målarfärg i trapphuset.
Var ju inte bara nybygget som lockade utan jag har inte träffat honom på över 5 år! Helt otroligt! Det värsta är väl att jag inte har någon bra ursäkt till det heller utan vi har inte haft någon vidare kontakt den senaste tiden! Men Emelie fick arslet ur vagnen och ringde!
Var himla trevligt iallafall!
Nu över till något annat som för ögonen att njuta!
Nämligen min A!
Tyra satt på honom ett diadem för en tid sedan men han verkar ha glömt bort det. Så nu springer han runt och ser ut som en allmänt sexig fotbollspelare!
Han har ju förvisso varit fotbollsspelare samt, dommare, hockeyspelare, bandyspelare och mer där till!
Och påtal om hockey så har min älskade sina hockeybilder kvar!
Massor av sådana som styrde ens liv för ett antal års sedan! Precis som sudd, bokmärken, pogs, tamagotchi och gameboy gjorde!
Men jag har inget spart! Vilket kanske är betydligt bättre än att täcka upp de tomma ytor som överhuvudtaget inte ens existerar i vår bostad!




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0