I Core I

Okej. Dags för träning igen!
Nu lär jag lägga in träning regelbundet i mitt vardagsschema eftersom jag befinner mig i en äter för mycket period!
Hinner inte äta så speciellt mycket så jag trycker i mig ett och annat när jag kommer hem, livsfarligt!
Man tycker att de är helt okej att äta mackor, mat och godis på kvällarna eftersom man inte ätit någon lunch och knappt någon frukost!
Så ikväll är det ett träningspass som mig som gäller!
Även om det hugger imig varje gång jag ska dit eftersom jag betalar 70 spänn för varje gång!
Men å andra sidan.. Har jag inga pengar så har jag inte råd med godis :)
Jag har sedan det bliv jag och Andreas gått upp 3,5 kilo vilket absolut inte är någon större fara men det kommer säkerligen att fortsätta uppåt om jag fortsätter att leva som jag gör!
Jaja, inget mer tal om detta! Gör mig mest deprimerad!
Nåt som gör mig lite glad är där emot denna


Eller kanske inte eftersom det får mig att tänka ännu mer på dom muskler som jag saknar!
Men dom är på god, god väg!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0