Stök ock bök...



Carola & Poul Potts
Deras röster beskrivet av ett ord- BEDÅRANDE
Säga vad man vill om dom men sjunga råder det inga tvivel om att dom kan!

Nu tog jag ju inte fram datorn för att diskitera Jesuscarola utan för att dela med mig av våran dag....Stökdag
Nog för att vi har en liten hall men tid och energi tar den att rusta :)

Hittills!





Black & white har vi döpt den till :P HAHAHA cphumor..

Aja.. Samla mig.
Har även lekt med soffan




Funderar på att klä om den? Inväntar dock att babe ska rota fram häftapparaten eftersom att sy inte är min grej!
Men detta vore väl nåt?

Okej, det var allt för nu.
Hörs! <3<3

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Godkväll ;)

allt bra?

2009-12-01 @ 19:23:38
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp på bloggen nu, gå in och kolla om du är en av dom! :D

2009-12-01 @ 20:02:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0