sova



Har med sessan tagit en skööön vila på eftermiddan, eller kvällen kanske? Whatever! :S Slockna iallafall efter maten som i vanlig ordning var JULMAT! Hör o häpna, o lika gott idag var det! Men nu får det f*n i mig vara nog! Nu ska sillen och rödbetssalladen slängas! Time for news!

2 days to go.. Sen är år 2009 slut och förbi.. Ett minne blott som bjudit på deiverse smaskigheter! En Vintra och ett hus bland annat! Det ni!

Näe, dags för mig att vakna till och bli människa igen.. Så gott det går i vart fall..

Tjingtjing





Kommentarer
Postat av: Kak

sv: Men härliga tider ! :D Jag hoppas att den fortsätter fungera som en klocka också ;) btw, hör av dig om du kommer på hur man bloggar från den med blogg.se ;o Varje gång jag ska prova så loggas jag ut från internet :b haha :D Jag önskar dig ett gott nytt år, och hoppas att du får en kanonbra nyårsafton ! :) <3

2009-12-29 @ 21:57:26
URL: http://viklundk.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0