Skotta ihjäl dig bara!

Fasen vad det ÖSER ner vitt krimskrams! Vi befinner ju oss in the midle of nowhere men vi har ändå hunnit skottat fyrtioelva gångar, ringt plogbilen fyra gånger, sett en granne kört fast och kört ner i diket två gånger! It´s totaly crazy out there!

Imorn beger vi oss hem till VÄLA BY igen och då hoppas jag på att någon godhjärtat liten inbrottstjyv har gått in och städat åt mig. Den får gärna lämnat ett par tusenlappar på köksbordet också. Man kanske kan annonsera om sånt?

Nu ropar Vintra på mina tuttar!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Karin

Tjabba ! Har du fått mobilen något än ? ;D blir så nyfiken på att höra om fler än jag gillar den ! :) Du har en grym blogg, fast det behöver jag inte nämna - för det är du garanterat helt medveten om ;) Puss !

2009-12-27 @ 01:14:16
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Hej!

Jag kommer inte riktigt ihåg hur jag gjorde... Men läs på DB hur man gör stor profilbild och gör sen detsamma fast med en annan bild och klista in den där du vill ha den. Lite svårt att förklara.... Men tror det var något sånt ;) Lycka till!

2009-12-27 @ 15:41:33
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0