Skärp mig

Jaha, nu sitter jag där! Med ett till töntspel på facebook.. Petville :P har ni provat det? Pinsamt kul juh. Prova inte heller för sen sitter ni där med en ful liten figur ni stajlat själv och samlar poäng för att kunna göra ett snyggt hem åt det! SCARY. I love it :)
Folk säger liksom upp säg från sina arbeten för att ha tid med alla spel på face :o VA? jag behöver inte, har redan all tid i världen :)
Det är liksom så stört att man måste passa tider i dessa spel för att samla på sig sina "poäng" och komma till högre nivåer och kunna "köpa" fler snygga prylar :S Hel löjligt.. Jag passar alltid tiderna! Snor datorn från min sambo om han har den vid det tillfället!

MMh, så är det! Jag måste nog erkänna att jag blitt en spelpåfacebookoholic





Kommentarer
Postat av: linn

snygg blogggis !

fölkja varann +

2009-12-27 @ 23:28:12
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha petville is the shiiiiit!!! ja e oxå stocked! fast stackarn hamna på sjukan häromkvällen för hon höll på svälta ihjäl! fy mej! hahaha.. ses på wednesday! <3

2009-12-28 @ 23:48:17
Postat av: evelina

glömde skriva att d va ja som skrev men nu vet du d! att d va jag! haha pöss

2009-12-28 @ 23:49:38
URL: http://bangatannews.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0