Nyvaken

Helt seriöst! Nyligen uppkliven från sängen :)
Har bara hunnit klä på mig och pumpat ur brösten.. Vardagssysslor med andra ord? Vintra har nämligen sovit som en stock inatt! Vaknade bara runt 3 tiden och var hungrig och sedan dess har hon bara snuttat lite på morgonkvisten men somnade gott om så gissa om mina bröst höll på att sprängas?! När hon nästan sussat 10 timmar i sträck :P
JA- Utvilad mamma.

Idag var det meningen att jag skulle kirra lite lussebullar men hade glömt att inhandla en ingrediens like allways! Blir liksom NOT frvånad längre!

Menmen.. Thats me
Gosh, vad härligt det kändes :) Tror minsann jag kom överens med mig själv om att jag verkligen var en slarver!
Mmh, stolt

Slökollar lite på möller just nu och jag diggar



Dom här blåsta brudarna som inte ens kan hålla sig för skratt!
Sådär ja, nu känner jag mig gensat en smula mer kompetent!

Ha en bra Lördag!
<3<3

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0