Mr dickhead!


Jaha. Babe kanske fick sig ett litet utbrott på granen alldeles nyss. Han hade väl försökt få den rak i ca 20 minuter men sen vart goda råd dyra!
Mr dickhead satt sig tjurig och j*vlig i bilen för att införkaffa en ny! :C (julgransfot alltså, BROKEN)
Haha, han e för söt när han blir så där totaly crazy :P
Men jag föreslog att vi kunde ha den sådär! Tycker den liksom passar in i vår familj :)
Skämt o sido. Jag skrev nyss ett fint sms till honom: Köp godis på en gång eller dö! Inga telefonsamatl tack!
För att få honom på gladare humör liksom. Fint va?

Över till nå sötare!






Min pärla har varit tjött idag <3<3
( babe tyckte inte mitt val av kläder matschade?!? * What, finaste mixen juh, pyamas och tjocktröja! )
Själv går jag klädd i lång t-shirt, leggins,  knästrumpor och raggsockor :P Vackört sörrni!
Kunde icke fota outfiten eftersom batterierna i kameran ej gick med på att jag snurrade dom nå mer.
Fortfarande ej köpt nya BAD, I know


Nej, tror minsann jag ska pigga upp babe genom att ta hans sista öl och spela lite på hans nya tvspel tills han kommer hem! ;) FUN FUN


So long <3



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0