Morgan, Morgan, Morgan

 

Haha, ja va fan?

Vad är det för en människa egentligen? Får liksom ingen ordning på sig själv. det kan va så förfärligt, det kan va så bra? Haha.. Lite Wnnerbäck också! Ni som inte haja.. Skit i de :P En pemsangrej bara!

Hörrni polers! Det börjar verkligen VERKLIGEN att närma sig jul! Oh, så härligt<3

Jag <3 tomten!

Helt seriöst jag ÄLSKAR jul. Sätter i princip upp julgardiner i oktober och börjar lyssna på julmusiken samtidigt! Har med andra ord ledsnat på den julskiva som numera sitter i bilen! Men vad gör man inte för baaaarnen? :) mamman..

Nej, nu räknar jag ner till Julafton vill jag lova.. Och nyeårsafton faktiskt! Ska bli ruuuligt..

 

Japp.. So long lovers <3


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0