Kärlek

Hur kär kan man bli i ett barn egentligen!?
Såg just pampers reklamen med alla bebisar och bara njöt av att jag har min egen doftande, mjuka, söta och otroligt älskade bebis!!

Så ofattbart stolt!



Babe kom  nyss in och sa:
Rätt händig man är ändå?! Jag renoverar och lagar bilen och så har jag ju lyckats få till en sån här fin bebis!


Vi älskar dig Vintra och det kommer vi ALLTID att göra!

Hon är så otroligt snäll! Har bara ropat på mat ett par gånger idag och sedan befunnit sig i sin babysitter där hon lyssnat på sin speldosa eller sovit!
Vilket har lett till en i princip färdig hall.. Bjutifull

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: sis

åh, lilla duktiga mysan då :) <3

2009-12-01 @ 20:56:19
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0