K O N T R O L L

Likamed NOLL..Näe, trots ett underbart alkoholintag (vin) så är kontrollinteligensen på topp!!
Jag har nu inte bara agerat vinprovare och luktat på vinets alla aromer utan fått gurgla (läs svepa) och dricka ur vinet! Inte flaskvis dock utan glasvis :) Ä L S K A
 
Mammas storkupade härliga glas får varje klunk att smaka välluftat och lättdrucket! K Ä R L E K

Sitter just nu tillbakalutad i min mors nyihandlade divansoffa från MIO och njuter av trevligt sällskap av totalälskade supersambo, morbror, kusin, mor och hennes sambo... Ja, the kidz are dead.. Mer eller mindre iaf!  Dom trynar sött på nymanglade lakan som doftar MORMOR. Jag minns själv hur min mormors sängkläder kändes annorlunda mot min hud och hur dom så speciellt doftade och fick mig att somna djuuuupt! H A R M O N I
(DETTA BÖRJAR LIKNA 5 MYROR )

Hur som.. Nu ska jag inte bara fortsätta ta på mitt underbart sköna nyklippta hår utan avnjuta en cigg med min mamma! Det ni.. Är ingen vardagslyx för en spädbarnsmor som mig :P

Hare bästast!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0