Higher!



Fasen vad fin den är denna låt!! Oslagbara Erik. Hur lyckas man liksom?? <3<3 Love, love!
Jag persnligen RYSER mig genom HELA låten..

Jag vet att jag inte hittills hållit det jag igår så vackert lovade er men jag ska verklgen bjuda på flera uppdateringar än vad jag gjort på sistone men idag har liksom min tid gått åt till att trängas med galna trafikanter vid Valbo köpcentrum samt varit på middagsbjudning hos mina kära svärpäron!

Tog mig även i kragen och hoppade i stövlarna för att ta en promenad i det till synes underbart vackra vintervädret, men återvände hem snart då jag dels pressat fram vagnen under hela promenad och dels såg ut som en vandrande snögubbe! Det VRÄKTE verkligen ner vitt guld från himlen idag! :)

Snart kommer min bästis, tillika syster och hennes man hit, så vi får se vad kvällen har att bjuda :)



Kärlek till er mina vänner!




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0