Goodmorning sunshine

Or good day? :P
What ever..

Klev iallafall upp till SOL, Hör och häpna! *Otroligt välkommen


Pempem på bästaste platsen! I babes knä!
MIN ÄLSKADE SKRUTT



Annars då?
Vintran fyller två månader idag!! Det ni!
Och det ska vi fira genom att myyyysa hela dagen.. För ovanlighetens skull menar jag :P

Hon sover än min lilla prinsessa! Har faktist fått in lite rutiner nu men lagda lite galet kanske?
Vi går i vanlig ordning och lägger oss efter 23 och då sover hon fram till mellan halv 4 och 5 sedan sover hon fram till någongång mellan kl 12 och 13 på dagen!!
Trots ett avbrott på 20 minuter medans jag skjutsar tjejerna till bussen. Hon snarkar på ändå! * Rim hörrni :D

Nej, slut på fantasin och dags att åka till busshålssplatesen IGEN! Hade faktiskt tänkt gå idag men det tog alldeles för lång tid för mig att göra brasa när jag klev upp!
Skule ju liksom använda YXA och då går det nämligen i s l o w m o t i o n.. -Ja, var meningen att ni skulle läsa det ordet sakta! Fyndigt va?

Näe, nu åker jah!

Löööv <3<3

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0