Fucking loser bakom ratten!

Hej polers, jag vet att ni haft en skit kass dag nu när pemzan inte har bloggat på HELA dagen..
Mån nu så, tårka tårarna!

Vi precis petat i oss lite pitabröd med kyckling efter ha spenderat en rätt så nice day i Valbo köpcentrum! Eller den var nice, tills dess att vi skulle åka hem och upptäckte att något fett mongo inte kunnat backa ut från parkeringen utan att repa sönder våran bil!!! GAHHH så irriterande. Det var ju inte direkt så att dom lämnat någon ärlig lapp vid bilen heller! Näe, dom tycker vi ska betala 6000 kr i självrisk! Jäkla pensionär eller kärring! Ful gammal bil hade dom eller för all del den som körde också... nä, fy vad BAD, SUPERBAD stil det var!

Och eftersom att alla i hela Sverige läser min blogg kan jag bara be den personen som gjorde det att höra av sig så vi kan mörda dig lite långsamt?

 

Inne: Mina nya kläder (som egentligen skulle blitt julklappar)
Ute: Blindstyren

 


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0