Fredag hela veckan

Ja tack!!!

Mysfaktor så det heter duga!
Är det inte så? Arbetsveckan lider äntligen mot sitt slut och man har två härliga dagar framför sig!!
Nog för att jag är ledig varje dag men det är ändå något speciellt med Fredagar!!
Man tänder miljarders ljus och dukar upp med gottis.. *Mmm

Idag är det jag och barnen! Babe är på Julbord med sina jobbarpolers!
Och eftersom ni frågar så kan jag bara meddela att pizza stod på menyn!



Om den var god??
-
Självklart! Var ju jag som gjorde den!!

Okej.. Efter den härliga fettbomben var det nyaste avsnittet av OTH som hägra!
Och hörrni..
My girl loves it! Hon satt som klistrad och så fort det tog slut sa hon:
Ska vi kolla på nästa avsnitt nu?
-  Men nej, får ju sitta och ladda hem ett i taget :(

Ha en kanon Fredag!
Kärlek <3<3


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0