Femtonde December

Och ÄNTLIGEN vitt ute! *Thats right, snön har nåt urskogen!



Plus: Det är fint och det blir ljust och det är vinter!
Minus: Måste nog skotta innan jag åker och hämtar barnen om det ska fortsätta såhär?
Och vi har ju EN MILJARD MIL fram till vägen som ni ser!?



Plus: Vi får använda denna leksak
Minus: = Betydligt lägre bensinkonto



Vet ni?
Inatt vaknade jag av att det prasslade nere i hallen. *Scary, var min första tanke. * Kissnödig son som gått vilse, var den andra.
Rusa ner för att kolla läget och min blick möttes då av en skakig liten prick i tunnelseende som ivrigt klädde på sig sin morbrors jacka!
Jag frågade vart han var på väg samtidig som jag försökte hålla mig för skratt!
Han hade antagligen "försovit sig" och väldigt bråttom att springa till dagis?! Vaken var han inte iallafall!
Bar in honom till sängen där han faktiskt låg kvar imorse :) Fick dock mina funderingar vid kl 8 om han inte hade vaknat en gång till och sprungit ut eftersom jag inte hört ett knyst från honom trots att tre barn sprang omkring utanför hans rum tidigare..



Nu proppar vi i oss frukost! :P

HÖRS!

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0