Ettsko, tvåsko, träsko


Är det något jag känner för just nu så är det att trippa fram på ett dansgolv i ett par heta skor!
Det är ju så jäkla skönt att kunna gå i högklackat igen. Ni anar inte?
Kanke grät varje dag när jag gick förbi skohyllorna i stan och veta att jag kan inte springa runt i dom eftersom jag var för tjock! Eller för tung kanske det heter? * What ever? Stackars skitsvulliga fötter!
En till anlednig till att bli slim igen!
En till sköning, jag gick igenom min jeans garderob idag! Woho! Hälften fits hittills! Pepp, pepp!

Nu ska jag pemza lite mad babe framför Dirt.. Och vet ni? Jag rockar på´t.. Att pemza alltså.. Spelet får jag öva mera på! :P

Kärlek <3<3

SKOLÄNK

And btw!
Lagom less på all reklam om
Vickans bröllop nu! Vet att tjockhakorna ska gifta sig i Juni och kommer garanterat efter det att få tjockhaks ungar!
Det är ingen nyhet längre AB
Ta bort bilden tack!

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0