Erik Grönvall



Vill inleda inlägger med ett fett grattis till den VÄLFÖRTJÄNTA Idolvinnaren 2009!
Bjuder på en låt jag personligen tycker att han gjorde bättre en Iron maiden själva! guuu, va gla´jag blev grabben!

Men jag fick lust att blogga även för att meddela den nyhet de flesta redan vet!
Att Rosing fått sin beeeebis!
Och jag vet, att många (även jag) tycker att hon inte alls verkar vara en lämpad morsa!
- Men vad fan vet jag? Att jag är en jäkel på att döma?- Ja.
Att jag är en jäkel på att tycka? - Ja

Handen på hjärtat alla päron! Är det något jag inte bara tycker utan vet, så är det hur sjukt mycket kärlek man känner till sitt/sina barn! Vet precis hur fruktansvärt glad och uppöveröronen förälskar hon är ju st nu!

Spelar ingen roll vilka jäkla as vi må vara men kärlek kan varende levande varelse fasen känna!




KÄRLEK <3<3




pemz kärlek <3<3



over and out!

Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0