En underbar dag

Haft en toppendag... Som jag ioförsig alltid har när den spenderas med syster!!

Bilder vänner... Bilder



Sandra <3





Trying some keps
Not my style btw :)






Köpte tröja :P



På Gina..






Jo ni.. Nu kan jag gå i högklackar en hel dag utan att fötterna dör! Aningen lättare kropp nu! YEEZ







Julfixat på IKEA






Älskade sessan var så nöjd att få vara med och shoppa <3


Som ni ser så har vi haft en awesome dag! Spenderade några slantar på julklappar och lite grann på saker att pryda nya hallen med :)


En dagens nyhet :D

Syster hade svårt att bestämma sig om hon skulle köpaq en klänning för 400 spänn.. Efter många om och men bestämde hon sig iallafall för att köpa den men hade nog en smula ångest ändå? :P
Sandra: Vad kostade den där skjortan?
Jag: Den som jag har på mig nu?
Sandra: mm
Jag: 350 eller 400 eller nåt?
Sandra: Jaha, men då kosta ju inte klänningen så mycket..
Lättat samvetet??



Så people, plikten kallar! (babe)

Kärlek <3<3

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt ;D

jo, det är fint här!

vad gör du då?

2009-12-02 @ 20:05:04
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: sis

det var en riktigt braa dag! <3

2009-12-03 @ 11:09:14
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0