En bra & en dålig


Varit och kollat in den här lille kakan idag!


Aja, halvnygga bilder, helsnygg fotograf!



Anyway. Jag har hört lärare sjunga sig genom ett luciafirande och barn skrika refrenger!

Nej, de lät mean. Dom var jätte söta och sjöng jätte fint! (barnen elltså!)


Happ, snöööö = kaos i trafiken! Men jag har hållit mig på vägen hela dagen! *Hurra, har visserligen bara kört ca 4 mil men ändå! :P

Okej. Den dååliga


Hitta liten bild i UNT. Olycka utanför Uppsala!

Fan, vad fort det kan gå ibland! *Ush.. Tänk på det ni! -Själv tillhör jag dom som kör 10 km för sakta överallt! MINST


Nu blir det vila av kan jag lova! My eyes protesterar..

<3<3


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0