Dag 347

På min förkylning... Känns det som!
Hör nog sämre och sämra för varje dag!? F*n vilket tryck det är på örat! Läk ihop nu snälla!

Stressat idag!
Sov skit dåligt inatt (på soffan) somnade där med Vintra på bröstet. Vaknade av väckarklockan kl 7 och för att väcka tjejerna  (vart mycket väcka nu)
Hur som helst. St'llde om klockan så att jag skulle hinna köra dom till bussen men var nog inte vid mina sinnens fulla bruk när det skulle göras så det vart till att skjutsa dom till skolan idag :P

När det väl var dags att hämta dom igen så kom jag iväg 5 minuter sent plus att det ca 500 m från busshållsplatsen stod en traktor tvärs över vägen vilket ledde till försening ÄNNU MER. * Bad day so long!

* Skitkallt
* Hungrig bebis i bilen
* Ont i mitt öra
* Döv i mitt öra
* Döv son som pratar HÖGT...
* Sur dotter som klivit i hundbajs vilket ledde till komentarer från ALLA runt omkring! (Luktade ju inte lite direkt)

Men nu hörrni. Kl 14.11 ska jag försöka samla mig och äta frukost! Har ju även lovat babe att hinna måla klart hallen också :c * JAJX


Puss & hej

Kommentarer
Postat av: sis

hela lägenheter luktar :(

fick slänga mattan. haha :(

puss <3

2009-12-03 @ 15:08:00
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack för ditt svar :)



okejokej :) jag lyssnar på musik ^^

göra ikv då?

2009-12-03 @ 16:49:15
URL: http://decevven.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0