Trött pojk

Var Jerry idag!
Jag vaknade till av telefonen ca kl 11 och flög upp ur sängen, Ja, inte flög bokstavligen utan vände, suckade, försökte vara smidig men insåg att det var en stor bula mitt i vägen!  (Om jag ändå kunnat flaxat upp?) Dream on!!
Jag skulle iallafall kolla Jerry som var helt tyst någon stans?? WOA :O
 
Men han snarkade så gott i sin säng. Jag fortsatte prata med älskling i telefonen och valde sedan att väcka sömntutan. Så vid 11.30 var vi uppe..
 Han måste fortsatt in på middagsvilan??
Nog för att han är en person som sover mycket men 14,5 timmar??

Ikväll ska Tyra börja lira fotboll!
Kl 17 ska vi befinna oss vid rönningen i K-holm :) Hon är upp över öronen taggad! Har rotat fram både grus-  och gräs skor samt fotbollströja :o)


Nu ska jag fortsätta dagen i städningens inriktning. Blä, Känner inte alls för det men kanske kommer på bättre tankar när jag väl börjat?! HOPPAS!! ;o)
 Barnen sysselsätter sig själva just nu väldans bra så det gäller väl att passa på? Myran lirar 360 och J o J är uppe och leker...


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0