Söndagsmys påbörjat!

Nu har barnen just nu blivit omstoppade i sina sängar, ljusen är tända och filtar och kuddar har placerats runt våra kroppar i soffan.
Blir snart dgas för popcorn och film. Män som hatar kvinnor står på tablån!

 




Har fördrivit dagen i total lugn och ro. Var över till Svärmor och svärfar på middag (som var supergod) och lite fika. Fastnade vid matbordet en längre tid, inte bara för att maten var så god utan för att magen bestämde så. Den liksom låser hela mig på något underligt och mycket obekvämt sätt! Kan bara sitta som en annan stel och rak pinne precis som jag fått en lång käpp uppkörd någonstans i en viss tid. Tycker det redan känns som den inneboende ej har tillräckligt med "sprattelutrymme" Men det tar den sig ändå!
 Hamnade i soffan (Till sist)  och även där fördrev vi lite tid med Micke och Ronja.

Skit skön, ledig Söndag med andra ord! (Bortsett från stelkrampen)
Imorn är det dock dags för vardagssysslor igen. Barnen ska till skolor och dagis och arbeten skall utföras men tills dess blir det bara slapp och mys.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är så öjd med sängmobilen. Längtar tills vi ska flytta in spjälsängen till oss, så jag får ligga och lyssna och kolla på ljuset i taket. =)

Nej, men den va jätte mysig. Hoppas bebisen våran kommer att gilla den med. =)

Har du haft en trevlig helg? Kram

2009-08-30 @ 21:08:45
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Ja vi ska ha den 30 november! och ni? Jamen vilken tur att det är fler än jag som känner av det, trodde nästan jag blivit hypokondriker ett tag där :P haha. Jo sendrag har jag också börjat få fast det sätter sig lite överallt i benen, inte bara i vaderna. haha. Ha det gott! kram

2009-08-30 @ 23:52:43
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar Javisst gör den det! a just de, hade för mig att andreas sa att det var i november för er också, fast de skulle ju lika gärna kunna bli december för oss om den bestämmer sig för att bo kvar lite längre :P

2009-08-31 @ 23:10:05
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0