Soldag!

Och njutdag!
Helt skönt med sol och värme.. Klagar dock en hel del på vädret då jag bär titeln arbetande men det kanske beror på min graviditet.. Blir så seg och trött av värmen, ont i fötter och ben!! Men solen är självklart älskad i massor.

Pappa är här. Har tatt med sin fyrhjuling för att leka av sig lite med barnen (och de vuxna) Jag har själv dragit en repa med Tyra.. KUL!
Jag o Tyra tog även en sväng på cyklarna på kvällskvisten förstår ni. En sladda i gruset sväng!
Hon och morfar hade även sett hallon i skogen som Tyra ville plocka men mprfar talade om att det var mycket mygg där. Äh, skit i myggen och plocka ändå sa Myran.

Har även vart och shoppat lite med pälskling idag i valbo. Vart solbrillor, jacka till jerry, trosor, spel till 360´n och en diskmaskin. ÄNTLIGEN!

Ska försöka hinna med att koka lite saft av vinbären imorn innan jobbet!
Jerry har haft väldans mycket tålamod att plocka med mig, hm, eller äta!?
Hör varannan minut som han står bredvid mig att han råkar visst bli lite suegn på några bär.
Men ca 30 st bär på ca en timme har han nog bidragit med.. Sen är han ju skitroligt sällskap :)





Någon mer som jazza i solen var lillen :) She loves the shoes <3


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0