Så vackert

Det blir när jag får göra som jag vill :)
Måste bo en artist i mig!

Har målat vitrinskåp och en bänk idag.
Plus en planka som ska bli "körsakta skylt"
Juste, när babe skulle hjälpa mig med stolpen till skylten så lyckades han bryta av en nagel och jisses vad jag fått höra klagord och depp över det! Aldrig hört på maken till smärtpåverkad! Men han tycks ha glömt det nu när han ffår sitta och spela lite tvspel :) Lille vän så menlös och söt man får vara ibland!!

Kom hur som helst fram till att det tar tid att måla! Har grund och tackmålat och det har tagit sina timmar men oj, så fiiint de bläv!

Har Myrans säng kvar plus en lampa, kryddhylla, pall, hylla och vardagsrumsbord kvar :)

Lillebror är här! ( om vi ska byta ämne?) Han ska bo här några nätter. Till på Lördag med andra ord och sen så följer han och barnen med mig til mamma på Lördag.
Ska lämna älskling hemma.
Och bara ställt ett ulitimatum!!
Att det ska stå en skiljevägg i T och J:s rum så det får ett varsitt :)
Men får se hur det går med fingret och allt!!

Nu måste jag tvätta ur hårinpackning så adjöken people


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0