PRESENTER!!

Vart en dag fylld med presenter helt utan vidare!! Först fick jag (eller bebis) Kläder av syster, so sweet.
Sen stod det inte på förrän jag kom hem och möttes av sötbabe som gav mig paket. Silverhalsband och tillhörande armband. FIIINAST!!! Det har alltså vart en hel bra eftermiddag. Love U people!
Dagen var väl okej men den tillbringades på jobbet. Jobbade 7-16 pass idag men hann faktiskt (tro det eller ej) ta en trekvarts lunchrast som jag fördrev hos svärmor. Kan ju inte gärna åka hem och rasta längre  så att säga.

Hade syster på besök idag (SOMSAGT) Babe bjöd på middag på pizzerian och efter det vart det fullt pådrag i trädgården. Stövlarna åkte på och bunkarna gräppades! Bärplockningstime folk! Oh, my god, vad mycket bär vi har!
Fick ihop 5 liter (supergod) körsbärssaft igår och nu är källen (snart) fylld av vinbär.
Då skall det tilläggas att det även finns krusbär, äpplen, hallon och plommon på gården. Tur att inte allt mognar samtidigt :)

Nu har jag typ skrivkramp. Eller kommer inte på att skriva mer rättare sagt.
Så jag avslutar istället för att försöka komma på nåt som verkar intressant!
Ha det bra pojkar och flickor




Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0