Mätt!

Nu har jag proppat i mig massa ´sjukt goda kräftor..
Tyra käkade endel men ledsna på att skala och Jerry hade bestämt sig för att inte tycka om dom innan han smakade :)

Jag och Jerry spelade hockey tidigare, bordspel ni vet?? Hur som helst så gjorde jag ett mål på honom som ledde till att han kallade mig djävla unge och ville inte spela mera :) Lillskiten!¨
Han ska snart få öppna paket från mormor och Thomas.




Jag saknar Andreas helt jätte mycket! Har inte vart ifrån honom såhär på typ ett år.. Älskade, älskade ÄLSKADE han!!
Vill bara hem och kramas! Men imorn ska vi ut och käka allihopa innan vi beger oss hemåt. Plus att jag kommer att somna mycket tidigt ikväll så tiden kommer passare utan problem tills jag får pussas igen <3<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Kul att hittat på din blogg. Lite nyfiken hur många barn har du? Minns att du var gravid när vi gick på Högbergs.

Kram Emelie

2009-08-16 @ 16:01:28
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0