Kalas

Skare bli!!

Just nu håller jag och j på med den efterlängtade biltårtan :) Oj, vad han längtar tills den blir klar! och tills han får fler paket!

Jag klev upp vid 8 imrose :O Slängde på mig en morgonrock, blåste upp en ballong och tog med ett paket in till sovande Jerry. Hann sjunga Ja, må han leva 2 gånger innan han vaknade.
Hans första ord var; Får jag bara ett paket?
Jag lättade hans hjärta genom att tala om att det STORA paketet ligger i Andras bil så att det får han i eftermiddag!
Tyra och Jossan är i skolan nu. Ska hämta dom vid 1 idag. Sen blir det städning tills kalaset går av stapeln. Wiie!





Har fortfarande ingen mobil!! Blir tokig. Sen har jag ett 3kort vilket man inte kan stoppa i den andra mobilen som vi har ligger! Superfan!

Så jag ber alltså, om någon har en mobil till övers så hör av er tack!! ¨
Vill ni nå mig, går det numera bra på 0294-20302 ;)
 
Ha en skitbra dag! För det ska vi ha :o) Med eller utan mobildjävul!


Kommentarer
Postat av: sis

åh jag har verkligen ingen mobil :c

men idag ska vi ha stor-kalas för lillkillen! åh så kul :D

2009-08-18 @ 12:45:17
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj, ni har en stor familj snart. Förstår att ni vill ha ett gemensamt. När hade ni BF. Själv har jag 4 veckor kvar till min BF. Jag säger de samma. Tycker de är kul att läsa bloggar. =)

Hoppas allt gick bra på kalaset.

Kram

2009-08-18 @ 19:00:04
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0