Jag vet



Att låtar och texter har en viss inverkan på vårt tänkande och vår förmåga att bli känslosamma.
Jag som är en mycket känslosam männsika lyssnar nästan jämt på musik som jag finner lugnande och betydande för både öra och mående. Var dag har sin musikstil.

Just nu är jag bara lycklig över mitt liv och allt runt omkring.
Just nu är en tid då jag njuter av varje sekund jag lever.
Just nu är jag så tacksam att jag är jag.

 Att få tillbringa tid med den/dom som man helst vill och stänga rästen av världen ute för ett tag får en att fyllas med så mycket energi.


Att få känna dina andetag mot mig eller din röst mot mitt öra.
Att få lukta på din närhet och att kunna le bara genom att vara dig så nära.
Att få känna hur mycket man betyder och att få veta att man är behövd är en känsla som man lätt ser förbi.

Underbara familj!



Jag vaknade ca kl 9 idag! Käkade frukost vid tven och slog på några avsnitt OTH.. Ledighet folk.
Ska snart plocka ner de sista prylarna i kartonger och sedan dra mig mot affären för att handla lite kött till ikväll.
Blir nämligen grillmiddag hos bästa svärföräldrana <3
 Barnen befinner sig på framsidan just nu och är inne i sina lekar! Har befunnit sig där i ett par timmar nu!

Nu mina läsare ska jag virra runt och försöka göra någon nytta!
Var rädd om varandra!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0