inköpslista.se



Behöver massa saker till knoddis!

*Mjuklift
*Snuttisar (fler filtar!)
*Bok (boken om mig)
*Badbalja
*Sängmobil
*Overall
Och färg till sängen

Blir alltså en sväng till valbo inom kort! Får väl bli under våran mys/hotellhelg?!
 ÅH, Lillsnutt vad vi längtar efter dig!







Jobbat med papps idag igen.. Var ett tag sedan men det gick ganska bra! Magen var bara i vägen 90% av tiden och orken något sämre.. Men vad gör man inte för lönen?? Suck

Nej, nu ska kelas med kidzen innan sängdags!!
jag blir nog den som slocknar först?!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej:D

Hoppas allt är bra med er!!

Jo den låten är kanoners, så BRA...

Vilken fin bild med strumpan..



Ha de så bra...



Puss

2009-08-26 @ 23:08:31
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sitter du också och skriver inköpslistor? Visst är de kul. JAg har haft en lång som jag har bockat av på undertiden. Nu står de bara sängmobil som jag ska köpa i dag om den finns vill säga. Har ju en speciell som jag vill ha. Och en babyvakt. De är de ända som vi har kvar. Vad jag vet nu iaf.

Men bröstpump. Har du haft en sånn? Behöver man de? Kram kram

2009-08-27 @ 09:55:11
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: sis

jaa, kom nu bebis! <3

2009-08-27 @ 11:16:54
Postat av: Emelie

Men va bra då ska jag införskaffa en sånn. Tack för tippset. =)

De skulle vara jätte kul och träffas när våra bebisar kommer. Va kul.. =)

Har jag frågat om ni har kollat vad ni väntar? =) Pratar med så många genom bloggarna så jag minns inte vem jag har frågat vad..=) Kram på dej

2009-08-27 @ 20:43:22
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0