Här ska målas!



Dags för lite förnyelse.
Ska snart ta mig i kragen och greppa penseln. Eller sandpappret till att börja med!
Skulle väl ha haft syster här nu känns det som eftersom hon och jag brukar göra fantastiska resultat med penslar i händerna :) Snuttan.

Vakna av att telefonerna ringde si så där 25 gånger. Tillslut orkade jag kolla vem det var som så gärna ville ha tag på mig och det visade sig vara svärmor. Hon ville komma över med lite bakelser och vem tackar nej till de om jag får fråga?

Tomt hemma idag. Bara min och Jossans själ som befinner sig i huset. Myran och Jerry är i Norge hos sin far ett par dagar och det var verkligen på tiden :) Dom har längtat efter att få se hur pappa har det nu.
Det betyder även att Tyra får se betydligt mer än mig denna sommar! Hon har fått sett mormor Annelies hus, skansken, junibacken och Norge och jag har inte besökt något av dessa platser.

 Jag är trött. Men det kanske man ska vara när man är ledig? Man får vara det iallafall. Kan gå och sega i min egen takt hela dagarna om jag så vill :) Sköönt.

Ha en bra dag människor.


Kommentarer
Postat av: sis

åh, jag skulle hjälpt dig om jag inte jobbat babe. vi är ju målarmästare!

vad målar du förrästen? :)

love <3

2009-08-12 @ 13:39:58
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0