Hallå!

Jag har typ växtvärk i armen. Eller det känns så iallafall. Måste bero på att mina muskler är sjukt otränade och ledsna vid det här laget!?
Hua.

Satt mig ner en stund. Ska väl käka lite frulle snart men är en aning lat.
Nyss vaknat till mongokatt som krafsat i lådan typ 25 minuter! WHY? Gå ut och skit förfan!

Jaja.
Snart ska målningen återigen tas i vind. Heja.
Men frukost först som sagt så jag orkar hela dagen igen.
Men hörrni. Fett bra med musik till. Allt blir så mycket roligare som S skulle sagt :) Puss

Det är en liten krabat som hickar i min mage. Och kickar. Tycker den har den trångt i min lilla mage. Känns så iallafall. Som om den försöker töja ut magen åt alla håll och kanter emellanåt!

Nej, frukost vare! kom igen!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Sanna Oskarsson

Nu vet jag inte om du syftar på att "växtvärken" kommer från målningen, men jisses vad jag har upplevt detsamma i både benen och armarna och allt vet vad. Börjar nästan tro att det har med graviditeten att göra men aldrig hört talas om det??

2009-08-29 @ 23:46:56
URL: http://saos.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0