Fuck

Jaha!?
Här åker man bort en helg och vad fan händer?
Blir så leds på allt ibland! Att folk inte bara kan sköta sig! Trots att dom brukar alkohol! Kan man inte det så ska man inte dricka! Så länge man inte har för avsikt att förstöra för andra?

Sov 4 timmar inatt! GRR
Bad min älskade många, många gånger att inte ringa inatt. Men så vart inte fallet!
Var glad för hans skull att han fick dricka och hitta på nåt skoj utan att jag skulle ligga hemma och vänta eller att jag skulle slippa vakna till någon bläig andedräkt.
 Min kropp gör att det är totalt omöjligt att sova om jag har massa att tänka på.
just därför skulle han alltså inte ringa så länge allt var bra!
 
Senaste samtalet fick jag iaf kl 03:40 och då hade babe tydligen brottats med någon och hatade halva världen och OJ; vad lätt att somna om!!
 
Skit samma. När katten är borta dansar råttorna på bordet!

Idag ser dock ut att kunna bli en toppen dag!
Mamma befinner sig just nu utanför med sin totto som alla barn står som ljus runt just nu :)
Jag som tycker vi bor på landet! Men underbart fint här!
 Vi ska ha lite kalas för Jerry idag! Plus kräftskiva ikväll!! Lovely. Mamma vet vad Emelie gillar <3

Nej, nu ska jag ta och fylle magarna med lite frukost innan magkatarren tar över helt!

 Ett par ord till mina barn: Ni är helt fantastskt underbara. Älskar er massor!!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0