En snabbis

Är var det bli just nu! Ska nämligen snart röra mig mot jobbet! Har ett långt och tufft (som alltid) kvällspass framför mig. Men Kom igår fram till att det snart lugnar ner sig med jobb! Nästa vecka är jag HELT ledig! To good to be true?!

Nu bor vi äntligen i det älskade huset! Det kommer bli hur bra som helst! I feel it!! Ungarna är verkligen jätte glada att få mer att röra sig på! Måste även passa på att berömma mina hjärtan för deras hjälp! Dom är helduktiga!!
Man har ju somsagt fullt upp dårå men får spara lite målning och annat trädgårdstrams till nästa vecka :) Kul, kul kul!

Näe, nu ska gö mig iordning för kvällen och pussa lite på pojkvän!

Ha det bra folk!


Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0