I Vår I



Nu får man väl säga att våren är här?? Varmt och soligt är det iallafall och ikväll skall grillen fram! Det är bara ett måste en dag som denna!
Till grillat vill man även ha ett glas vin eller en kall öl. Men i mitt fall får det max bli en lätt öl!
Stod vid barskåpet och konstaterade att det är ca 6 månader plus amning kvar innan jag får inta diverse delikata drinkar ;) Inte för att det är något jag för tillfället saknar men en hel sommar utan alkohol kommer att kännas ovanligt.
Komemr dock inte hinna tänka så mycket på det eftersom hela min sommar är schemalagd med arbete och med den antagligen klumpiga kropp jag då kommer arbeta i så antar jag att tiden då jag inte arbetar kommer gå åt till att vila..

Har det senaste dagarna tänkt mycket på Avesta! Jag saknar det ibland, iallafall folket!
Alla härliga sommarminnen ligger mig varmt om hjärtat! Arbetade man inte då?? Minns iallafall mäst härliga varma dagar hemma eller tillsammans med vänner, en hel del kaffe och cigg gick iallafall åt den sommaren. det var väl även den sommaren som jag slog rekord i antalet gånger som jag försökte sluta röka..
Men nu har jag vart rökfri sedan September -08 Så stolt, Dock märker jag då inte att jag är det minsta rikare.. Men nyttigare dock..
Ser fram emot en sommar med lika mycket ledighet även om vännerma saknas så har jag min djupt älskade syster här och resternade familj och den är ju inte liten.
Grejen med folket i Avesta var att alla var lika sjukt sociala som jag så man träffades inte en timme på planerad tid utan man gick till varandra och var där, Hemmen hade öppna dörrar på alla plan. Det saknar jag. Kompisar som bara klampar in, går och gör en macka åt sig själv och lägger sig i min soffa.


A, M, F,  H, A, S, Miss you people!!


Och Johanna, jag vill att ni flyttar hit till Tierp snart så vi kan umgås ännu mer. Love you!


Till dig min älskade Andreas så vill jag säga att du är helt fantastik, Du är verkligen min pojkvän och min bästa vän. 

Du är:

Rolig, snäll, galen, klantig, söt, sexig, generös, omtänksam, glad och har ett stort hjärta vilket du verkligen visar!!

Jag uppskattar allt du gör!
Keep on baby!!



Kommentarer

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0