I Valborgsmässoafton I

Den började dock förjäkligt!
Mått illa som fasen hela natten och började dagen med spy. Så är det att vara gravid!

Ringde till min far och sjukskrev mig. Orka inte riktigt arbeta.
Lag mig en timme till så skönt!
Åt sedan en goood frukost och drog iväg till solariet!

Valborg som sagt,
Ska firas hos familjen Haglund Yrbäck. Myysigt.



Jerry och jag låg och pratade om bäbis igår.
Jag pekade på magen och frågade vem som låg i?
Han svarade;
Joakimme, Noor och Saffar.
Snacka om mångkultrell kille.
Inte nog för det var skumma namn. De var tre stycken.
Tänk om han har rätt??
Om det nu mot all förmodan skulle befinna sig mer än en bäbis i magen så ska absolut inte Jerry få bli namngivare.

Har hittat ett nytt favvonamn.
Vintra.

Nu är det alltså
Lucas
Enya
och
Vintra som finns på vår lista :))

Trevlig valborg på er alla



Kommentarer
Postat av: sandra

så söta namn gumman <3

love!

2009-04-30 @ 15:31:27
URL: http://snowfell.blogg.se/

Skriv nå fint nu!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0